به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این مراسم که با حضور مددجویان، کارکنان و مسئولان مراکز اقامتی همراه بود، برنامههای مختلفی از جمله قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی پیرامون فرهنگ ایثار و شهادت، مرثیهسرایی و عزاداری در رثای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اجرا شد.
هدف از برگزاری این مراسم، ترویج فرهنگ عاشورایی، تقویت ارزشهای دینی و معنوی و ایجاد فضایی معنوی برای جامعه هدف بهزیستی عنوان شده است.
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم عزاداری و بزرگداشت ماه محرم در مراکز اقامتی تحت نظارت بهزیستی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر 189242












نظر شما